VIN-Info Business Panel to kompleksowe rozwiązanie dla firm sektora motoryzacyjnego. Umożliwia zdalny dostęp on-line do kompleksowej bazy informacji o pojazdach. Na podstawie numeru VIN możliwe jest sprawdzenie parametrów technicznych, wyposażenia, zdjęć i historii pojazdu. Aplikacja ma budowę modularną, co umożliwia wybór potrzebnych funkcjonalności i płacenie tylko za to co faktycznie jest potrzebne. Interfejs Panelu jest intuicyjny i funkcjonalny - możliwy jest dostęp zarówno dla pojedyńczych użytkowników jak i grup. Zapraszamy do zapoznania się z opisanymi poniżej ofertami, które przedstawiają wybrane przez nas moduły dla potencjalnych grup klientów lub bezpośrednio z opisami modułów z menu po prawej stronie.

Cechy produktu

elastyczność
Panel jest aplikacją internetową, więc nie wymaga instalacji, ani aktualizacji. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu, by uzyskać natychmiastowy dostęp do jego zasobów i narzędzi.
modularność
Panel składa się z wielu modułów, które można wykupować wedle potrzeb. System płatności jest elastyczny i przejrzysty, dzięki czemu możliwe jest znalezienie najbardziej optymalnego rozwiązania.
konfigurowalność
Panel oferuje szerokie możliwości konfiguracyjne. Możliwa jest zmiana języka aplikacji, wielkości interfejsu, organizacji treści.

Moduły produktu

VIN Dekoder
Umożliwa sprawdzenie pojazdu na podstawie numeru VIN. Daje dostęp do parametrów technicznych, wyposażenia, zdjęć i historii pojazdu
Więcej

Moduł VIN-DEKODER to rozbudowany moduł dostarczający informacji zebranych przez system ekspertowy o sprawdzanym numerze VIN. Użytkownik może w swoich ustawieniach wybrać, które informacje o numerze VIN, są dla niego przydatne i tylko takie zakładki będą aktywne. Do wyboru użytkownika są następujące zakładki:

  • Parametry - czyli rozkodowanie fabrycznego numeru VIN, zależne od informacji jakie zostały tam umieszczone przez producenta
  • Przeglądy - to lista znanych przeglądów w Stacjach Kontroli Pojazdów wraz z wynikiem badania technicznego, może być przydatna dla SKP jeśli pojazd pojawił się kilka godzin wcześniej w innej stacji SKP i wynika badania był negatywny
  • Przebiegi - informacje zbierane od instytucji i firm oraz z portali aukcyjnych i ogłoszeniowych, w których pojawił się pojazd
  • Internet - informacje o aukcjach i ogłoszeniach na których znalazł się pojazd wraz z opisami jakie pojawiły się na aukcji opisującymi stan i wyposażenie pojazdu
  • Zdjęcia - chronologicznie posortowane zdjęcia pojazdu
  • Poszukiwany - zakładka ze sprawdzeniem czy pojazd nie jest poszukiwany w dostępnych bazach pojazdów poszukiwanych i skradzionych
  • Sprawdzenia - histroria sprawdzeń pojazdu w systemie VIN-INFO połączona z mapą i geolokalizacją sprawdzającego
  • Defekty - wynik sprawdzenia przez system czy pojazd nie podlega akcji serwisowej umieszczonej na liście publikowanej przez UOKIK
  • Producent - informacje o producencie pojazdu

VIN-DEKODER współpracuje z czytnikiem kodów kreskowych i pozwala na odczytanie kodu z dowodu rejestracyjnego pojazdu co znacznie przyspiesza odczyt i rozkodowanie informacji i eliminuje powstanie pomyłek.

Moduł VIN-DEKODER przeznaczony jest dla diagnostów SKP, rzeczoznawców, pracowników wydziałów komunikacji, policji, autokomisów i wszystkich innych osób, które potrzebują informacji o pojeździe na potrzeby własne, czyli nie chcą odsprzedawać raportu osobom trzecim. Moduł VIN-DEKODER nie pozwala na wydruk raportu o pojeździe.

Prezentacja funkcjonalności

Raporty historii pojazdu
report-icon Pozwala szybko i wygodnie generować nasze raporty w celu odsprzedaży.
Więcej
Trzy proste kroki aby zarabiać na sprzedaży raportów:
  • podpisujemy umowę o współpracy (bez limitów sprzedaży i bez wstępnych opłat)
  • klienci stacji kontroli pojazdu mogą kupować od pracownika stacji raport o pojeździe (pieniądze za cały raport trafiają bezpośrednio na stacje)
  • na koniec miesiąca VIN-INFO wystawia fakturę dla SKP o wartości wszystkich raportów z miesiąca pomniejszoną o 40% prowizji, która zostaje dla SKP

Obecne ceny raportów to 9.90, 19.90, 39,90 w zależności od zawartości. 40% z każdej z tych cen pozostają na stacji. Program jest maksymalnie bezpieczny dla SKP, ponieważ klient na podstawie darmowego sprawdzenia decyduje czy chce kupić raport, a pieniądze za jego sprzedaż w całości trafiają do SKP. Jeśli SKP nie sprzeda w ciągu miesiąca, żadnego raportu nie poniesie żadnych kosztów obsługi programu partnerskiego.

Prezentacja funkcjonalności